На уроках використовуються презентації з сайту
8.00-14.00
-Розробка і розміщення у власному блозі завдань для учнів 3-Б класу на період дистанційного навчання;
-проведення онлайн уроків в Зум;
-відповіді на питання у застосунку Viber, у телефонному режимі та у відеоконференції Зум під час асинхронних уроків.
Вівторок 28.10.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Перейди за посиланням на урок🔔
2. Математика.
3. Музичне мистецтво.
3. Музичне мистецтво.
Тема. Навчаюся користуватися словниками синонімів, антонімів. Навчальний діалог . (с.57-58, впр. 7-9)
Тема. Навчаюся користуватися словниками синонімів, антонімів. Навчальний діалог . (с.57-58, впр. 7-9)
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рухлива гра «Влучи в ціль!». Чергування ходьби і бігу до 1200 м. Чергування ходьби і бігу.
Понеділок 27.10.2025
Перейди на сайт вчителя 💻
2. Математика.
Тема. Повторюємо одиниці вимірювання величин. (с. 71, № 1-6)
Тема. Повторюємо одиниці вимірювання величин. (с. 71, № 1-6)
Тема. Де хоробрість, там нагорода за добрість. “Круглячок” (українська народна казка) . Складання плану казки. (с. 41-44)
Тема. Де хоробрість, там нагорода за добрість. “Круглячок” (українська народна казка) . Складання плану казки. (с. 41-44)
Перейди за посиланням на урок🔔
У тебе все вийде!Я вірю в тебе!!!
Тиждень (20.10 - 24.10)
П'ятниця 24.10.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Проєкт-дослідження «Як я впливаю на моє довкілля». (с. 45-46)
2. Математика.
Тема. Розв’язуємо задачі способом складання рівняння. (с.70, № 1-5)
Тема. Розв’язуємо задачі способом складання рівняння. (с.70, № 1-5)
Тема. Казки маленькі, а розуму в них багато. “Кирило Кожум’яка” (українська народна казка). (с. 36-39)
Тема. Казки маленькі, а розуму в них багато. “Кирило Кожум’яка” (українська народна казка). (с. 36-39)
Тема. Робочий стіл комп’ютера. (с.30-31)
Тема. Робочий стіл комп’ютера. (с.30-31)
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Чергування ходьби і бігу до 1200 м. Вправи для розвитку еластичності м’язів.
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Чергування ходьби і бігу до 1200 м. Вправи для розвитку еластичності м’язів.
Четвер 23.10.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Сторінка дослідників. (с. 44)
2. Українська мова.
Тема. Розвиток мовлення. Перебудова казки. Діагностувальна робота. Переказ.
Тема. Розвиток мовлення. Перебудова казки. Діагностувальна робота. Переказ.
3. Математика.
3. Математика.
Тема. Записуємо задачу коротко у вигляді таблиці. (с.69, №1-3)
Тема. Записуємо задачу коротко у вигляді таблиці. (с.69, №1-3)
Тема. Богатирі в мультиплікації. Художник-аніматор. Портрет веселого Котигорошка на смужці паперу (олівці, фломастери). (с. 34-35)
Тема. Богатирі в мультиплікації. Художник-аніматор. Портрет веселого Котигорошка на смужці паперу (олівці, фломастери). (с. 34-35)
5. Іноземна мова (англійська).
Перейди на сайт вчителя 💻
Середа 22.10.2025
1. Українська мова.
Тема. Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. (с.54-55, впр. 6-10)
Тема. Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. (с.54-55, впр. 6-10)
Перейди за посиланням на урок🔔
2. Іноземна мова (англійська).
Перейди на сайт вчителя 💻
Тема. Розв’язуємо рівняння. (с. 68, № 1-4)
Тема. Розв’язуємо рівняння. (с. 68, № 1-4)
Перейди за посиланням на урок🔔
4. Літературне читання.
Тема. Позакласне читання. Наші захисники. ( СВ с. 27-38)
Перейди за посиланням на урок🔔
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Чергування ходьби і бігу до 1200 м Чергування ходьби і бігу.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Чергування ходьби і бігу до 1200 м Чергування ходьби і бігу.
Вівторок 21.10.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Грунт. Догляд. (с. 43)
Тема. Грунт. Догляд. (с. 43)
Перейди за посиланням на урок🔔
2. Математика.
3. Музичне мистецтво.
3. Музичне мистецтво.
Тема. Близькі за значенням слова – синоніми. Розпізнаю близькі за значенням слова. (с.52-53, впр. 1-5)
Тема. Близькі за значенням слова – синоніми. Розпізнаю близькі за значенням слова. (с.52-53, впр. 1-5)
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рухлива гра «Мисливці і качки». Рівномірний біг до 900 м. Вправи для профілактики плоскостопості.
Понеділок 20.10.2025
Перейди на сайт вчителя 💻
2. Математика.
Тема. Розв’язуємо задачі способом складанням рівняння. (с. 65, № 1-4)
Тема. Розв’язуємо задачі способом складанням рівняння. (с. 65, № 1-4)
Тема. Скоромовки тренують правильну вимову. Лічилка – водилочка у грі помічниця. Скоромовки. Лічилки. (1 скоромовку напам’ять). (с. 32-34)
Тема. Скоромовки тренують правильну вимову. Лічилка – водилочка у грі помічниця. Скоромовки. Лічилки. (1 скоромовку напам’ять). (с. 32-34)
Перейди за посиланням на урок🔔
У тебе все вийде!Я вірю в тебе!!!
Тиждень (13.10 - 17.10)
П'ятниця 17.10.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Ґрунт. Склад і утворення. (с. 42)
2. Математика.
Тема. Розв’язуємо ускладнені рівняння. (с.64, № 1-4)
Тема. Розв’язуємо ускладнені рівняння. (с.64, № 1-4)
Тема. Загадка – гімнастика для розуму. Загадки. Складання загадок. (с. 31-32)
Тема. Загадка – гімнастика для розуму. Загадки. Складання загадок. (с. 31-32)
Тема. Як працювати з клавіатурою. (с.27-29)
Тема. Як працювати з клавіатурою. (с.27-29)
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рівномірний біг до 900 м. Вправи для розвитку еластичності м’язів.
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рівномірний біг до 900 м. Вправи для розвитку еластичності м’язів.
Четвер 16.10.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Сторінка дослідників. (с. 41)
2. Українська мова.
Тема. Багатозначні слова. Пояснюю значення багатозначних слів. (с.47-49, впр. 1-5)
Тема. Багатозначні слова. Пояснюю значення багатозначних слів. (с.47-49, впр. 1-5)
3. Математика.
3. Математика.
Тема. Розв’язуємо ускладнені рівняння. (с.62-63, №1-7)
Тема. Розв’язуємо ускладнені рівняння. (с.62-63, №1-7)
Тема. Героїзм у мистецтві. Буквиця. Створення декоративної літери: буквиці – початку свого імені; буквиці, що ілюструє основний зміст улюбленої казки (матеріали на вибір) (с. 30-31)
Тема. Героїзм у мистецтві. Буквиця. Створення декоративної літери: буквиці – початку свого імені; буквиці, що ілюструє основний зміст улюбленої казки (матеріали на вибір) (с. 30-31)
5. Іноземна мова (англійська).
Перейди на сайт вчителя 💻
Середа 15.10.2025
1. Українська мова.
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом “Речення”. (с.46)
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом “Речення”. (с.46)
Перейди за посиланням на урок🔔
2. Іноземна мова (англійська).
Перейди на сайт вчителя 💻
Тема. Складаємо і розв’язуємо прості рівняння. (с. 61, № 1-5)
Тема. Складаємо і розв’язуємо прості рівняння. (с. 61, № 1-5)
Перейди за посиланням на урок🔔
4. Літературне читання.
Тема. Народна пісня – душа народу. “Ой хвалилася та Берізонька” ( українська народна пісня). Перегляд мультфільму. ( с. 30-31)
Перейди за посиланням на урок🔔
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рівномірний біг до 900 м. Ходьба з вправами для відновлення дихання.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рівномірний біг до 900 м. Ходьба з вправами для відновлення дихання.
Вівторок 14.10.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Гірські породи. Корисні копалини. (с. 38-40)
Тема. Гірські породи. Корисні копалини. (с. 38-40)
Перейди за посиланням на урок🔔
2. Математика.
3. Музичне мистецтво.
3. Музичне мистецтво.
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Урок – змагання з легкої атлетики.
Понеділок 13.10.2025
Перейди на сайт вчителя 💻
2. Математика.
Тема. Складаємо рівняння за вимогою. (с. 58, № 1-4)
Тема. Складаємо рівняння за вимогою. (с. 58, № 1-4)
Тема. Вода камінь точить. “Азбука, що завоювала Світ” ( із журналу “Малятко”). (с. 28-29)
Тема. Вода камінь точить. “Азбука, що завоювала Світ” ( із журналу “Малятко”). (с. 28-29)
Перейди за посиланням на урок🔔
У тебе все вийде!Я вірю в тебе!!!
Тиждень (06.10 - 10.10)
П'ятниця 10.10.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Сторінка дослідників. (с. 36-37)
2. Математика.
Тема. Розв’язуємо прості рівняння. (с.56-57, № 1-7)
Тема. Розв’язуємо прості рівняння. (с.56-57, № 1-7)
Тема. Костя Гнатенко “Ображена книжка” (продовження). Перегляд відео. (с. 26-27)
Тема. Костя Гнатенко “Ображена книжка” (продовження). Перегляд відео. (с. 26-27)
Тема. Комп’ютер і його пристрої. (с.24-26)
Тема. Комп’ютер і його пристрої. (с.24-26)
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки через перешкоди. Рухлива гра «У річку, гоп!». Ходьба з вправами для відновлення дихання.
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки через перешкоди. Рухлива гра «У річку, гоп!». Ходьба з вправами для відновлення дихання.
Четвер 09.10.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Повітря. (с. 35)
2. Українська мова.
Тема. Розвиток мовлення. Текст-міркування « Книжка дорожча за найбільше багатство» (твір за прислів'ям).
Тема. Розвиток мовлення. Текст-міркування « Книжка дорожча за найбільше багатство» (твір за прислів'ям).
3. Математика.
3. Математика.
Тема. Знайомимось із рівнянням. (с.55, №1-3)
Тема. Знайомимось із рівнянням. (с.55, №1-3)
Тема. Дружба та братство - наше багатство. Фактура. «Грайливий песик»( пластилін). «Папуга»(акварель). (с. 26-27)
Тема. Дружба та братство - наше багатство. Фактура. «Грайливий песик»( пластилін). «Папуга»(акварель). (с. 26-27)
5. Іноземна мова (англійська).
Перейди на сайт вчителя 💻
Середа 08.10.2025
1. Українська мова.
Тема. Члени речення. Навчаюся розпізнавати члени речення. (с.42-43, впр.1-3)
Тема. Члени речення. Навчаюся розпізнавати члени речення. (с.42-43, впр.1-3)
Перейди за посиланням на урок🔔
2. Іноземна мова (англійська).
Перейди на сайт вчителя 💻
Тема. Повторюємо вивчене. Узагальнення і систематизація знань учнів. (с. 54, № 1-6)
Тема. Повторюємо вивчене. Узагальнення і систематизація знань учнів. (с. 54, № 1-6)
Перейди за посиланням на урок🔔
4. Літературне читання.
Тема. Позакласне читання. Любіть книгу. ( СВ 22-28)
Перейди за посиланням на урок🔔
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки через перешкоди. Повільний біг. Ходьба з вправами для відновлення дихання.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки через перешкоди. Повільний біг. Ходьба з вправами для відновлення дихання.
Вівторок 07.10.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Колообіг води в природі. (с. 32-33)
Тема. Колообіг води в природі. (с. 32-33)
Перейди за посиланням на урок🔔
2. Математика.
3. Музичне мистецтво.
3. Музичне мистецтво.
Тема. Навчаюся виокремлювати звертання. Навчальний діалог. (с.40-41, впр. 7-12)
Тема. Навчаюся виокремлювати звертання. Навчальний діалог. (с.40-41, впр. 7-12)
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». Вправи для профілактики плоскостопості.
Понеділок 06.10.2025
Перейди на сайт вчителя 💻
2. Математика.
Тема. Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі. (с. 50-51, № 1-8)
Тема. Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі. (с. 50-51, № 1-8)
Тема. Книга любить, коли її читають. Василь Сухомлинський “Спляча Книга” (навчальне аудіювання). Костя Гнатенко “Ображена книжка”. (с. 24-26)
Тема. Книга любить, коли її читають. Василь Сухомлинський “Спляча Книга” (навчальне аудіювання). Костя Гнатенко “Ображена книжка”. (с. 24-26)
Перейди за посиланням на урок🔔
У тебе все вийде!Я вірю в тебе!!!
Тиждень (29.09 - 03.10)
П'ятниця 03.10.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Сторінка дослідників. (с. 31)
2. Математика.
Тема. Досліджуємо задачі на знаходження частки. (с.48-49, № 1-7)
Тема. Досліджуємо задачі на знаходження частки. (с.48-49, № 1-7)
Тема. Хочеш пізнати світ – читай книжки. Книга – мудрий учитель. Тху Хионг “Найцінніший подарунок”. (с. 22-24)
Тема. Хочеш пізнати світ – читай книжки. Книга – мудрий учитель. Тху Хионг “Найцінніший подарунок”. (с. 22-24)
Тема. Як винайшли комп’ютер. (с.24-26)
Тема. Як винайшли комп’ютер. (с.24-26)
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Біг з різних вихідних положень. Рухлива гра «Пень».
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Біг з різних вихідних положень. Рухлива гра «Пень».
Четвер 02.10.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Вода. (с. 29-30)
2. Українська мова.
Тема. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень. (с.36-37, впр.5-11)
Тема. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень. (с.36-37, впр.5-11)
3. Математика.
3. Математика.
Тема. Досліджуємо таблицю Піфагора. (с.46-47, №1-6)
Тема. Досліджуємо таблицю Піфагора. (с.46-47, №1-6)
Тема. Людина і природа - єдині (продовження). Композиційний центр. Осінній пейзаж(ватні палички, зім’ятий папір, поролон тощо). (с. 22-23)
Тема. Людина і природа - єдині (продовження). Композиційний центр. Осінній пейзаж(ватні палички, зім’ятий папір, поролон тощо). (с. 22-23)
5. Іноземна мова (англійська).
Перейди на сайт вчителя 💻
Середа 01.10.2025
1. Українська мова.
Тема. Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю види речень за метою висловлювання та інтонацією. (с.34-35, впр.1-4)
Тема. Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю види речень за метою висловлювання та інтонацією. (с.34-35, впр.1-4)
Перейди за посиланням на урок🔔
2. Іноземна мова (англійська).
Перейди на сайт вчителя 💻
Тема. Знайомимось із послідовним множенням і діленням. (с. 44-45, № 1-7)
Тема. Знайомимось із послідовним множенням і діленням. (с. 44-45, № 1-7)
Перейди за посиланням на урок🔔
4. Літературне читання.
Тема. Книга – невичерпне джерело знань. Іван Франко “Книги- морська глибина!”. За Віктором Дацкевичем “Як з’явилася друкована книжка”. Відео “Як твориться книга”. ( с. 18-21)
Перейди за посиланням на урок🔔
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Гречка». Вправи для розвитку еластичності м’язів.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Гречка». Вправи для розвитку еластичності м’язів.
Вівторок 30.09.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична діагностувальна робота № 1.
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична діагностувальна робота № 1.
Перейди за посиланням на урок🔔
2. Математика.
3. Музичне мистецтво.
3. Музичне мистецтво.
Тема. Розпізнаю речення за його основними ознаками. (с.31-33, впр. 1-6)
Тема. Розпізнаю речення за його основними ознаками. (с.31-33, впр. 1-6)
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ Стрибки зі скакалкою. Стрибки у довжину з місця. Стрибки «у кроці». Ходьба з вправами для відновлення дихання.
Понеділок 29.09.2025
Перейди на сайт вчителя 💻
2. Математика.
Тема. Досліджуємо таблиці множення та ділення. (с. 40-41, № 1-8)
Тема. Досліджуємо таблиці множення та ділення. (с. 40-41, № 1-8)
Тема. Осінній іній - на суху й сонячну погоду. Вадим Скомаровський “Клени”. Наші проєкти “Осінь”. Тематична діагностувальна робота. Аудіювання (письмово). (с. 17)
Тема. Осінній іній - на суху й сонячну погоду. Вадим Скомаровський “Клени”. Наші проєкти “Осінь”. Тематична діагностувальна робота. Аудіювання (письмово). (с. 17)
Перейди за посиланням на урок🔔
У тебе все вийде!Я вірю в тебе!!!
Тиждень (22.09 - 26.09)
П'ятниця 26.09.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Сторінка дослідників. (с. 27-28)
2. Математика.
Тема. Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення. (с.38-39, № 1-7)
Тема. Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення. (с.38-39, № 1-7)
Тема. Листопадовий день , як заячий хвіст. Ірина Прокопенко “Як Жолудь дубом став” (навчальне аудіювання). Володимир Титаренко “Сойчині жолуді”. (с. 15-16)
Тема. Листопадовий день , як заячий хвіст. Ірина Прокопенко “Як Жолудь дубом став” (навчальне аудіювання). Володимир Титаренко “Сойчині жолуді”. (с. 15-16)
Тема. Що таке символи і як їх кодувати. (с.16-18)
Тема. Що таке символи і як їх кодувати. (с.16-18)
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Стрибки «по купинах». Повільний біг.
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Стрибки «по купинах». Повільний біг.
Четвер 25.09.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Тіла навколо нас. (с. 25-26)
2. Українська мова.
Тема. Розвиток мовлення. Твір-розповідь « По гриби» (за фрагментом тексту).
Тема. Розвиток мовлення. Твір-розповідь « По гриби» (за фрагментом тексту).
3. Математика.
3. Математика.
Тема. Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення. (с.36-37, №1-8)
Тема. Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення. (с.36-37, №1-8)
Тема. Людина і природа – єдині. Створення пейзажу, передавання настрою моря (акварель). (с. 18-19)
Тема. Людина і природа – єдині. Створення пейзажу, передавання настрою моря (акварель). (с. 18-19)
5. Іноземна мова (англійська).
Перейди на сайт вчителя 💻
Середа 24.09.2025
1. Українська мова.
Тема. Робота з медіатекстами. Навчаюся розрізняти медіатексти, досліджувати їх. (с.28-30, впр.1-4)
Тема. Робота з медіатекстами. Навчаюся розрізняти медіатексти, досліджувати їх. (с.28-30, впр.1-4)
Перейди за посиланням на урок🔔
2. Іноземна мова (англійська).
Перейди на сайт вчителя 💻
Тема. Повторюємо арифметичні дії множення і ділення. (с. 34-35, № 1-9)
Тема. Повторюємо арифметичні дії множення і ділення. (с. 34-35, № 1-9)
Перейди за посиланням на урок🔔
4. Літературне читання.
Тема. Позакласне читання. Мова наша рідна. (СВ с. 12-21)
Перейди за посиланням на урок🔔
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку».
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку».
Вівторок 23.09.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Вчимося спостерігати. (с. 22-24)
Тема. Вчимося спостерігати. (с. 22-24)
Перейди за посиланням на урок🔔
2. Математика.
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична діагностувальна робота № 1.
Перейди за посиланням на урок🔔
Перейди за посиланням на урок🔔
3. Музичне мистецтво.
3. Музичне мистецтво.
Тема. Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом. (с.26-27, впр. 1-4)
Тема. Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом. (с.26-27, впр. 1-4)
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку фізичних якостей: швидкості, витривалості, швидкісно-силових якостей. Рухлива гра на увагу.
Понеділок 22.09.2025
Перейди на сайт вчителя 💻
2. Математика.
Тема. Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. (с. 32-33, № 1-5)
Тема. Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. (с. 32-33, № 1-5)
Тема. В осінній час сім погод у нас. Лідія Андрієць “Про Парасольку”. (с. 13-14)
Тема. В осінній час сім погод у нас. Лідія Андрієць “Про Парасольку”. (с. 13-14)
Перейди за посиланням на урок🔔
У тебе все вийде!Я вірю в тебе!!!
Тиждень (15.09 - 19.09)
П'ятниця 19.09.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Що і як я досліджую. (с. 20-21)
2. Математика.
Тема. Досліджуємо задачі на різницеве порівняння. (с.30-31,№ 1-5)
Тема. Досліджуємо задачі на різницеве порівняння. (с.30-31,№ 1-5)
Тема. Дощ іде- гриби будуть. Анатолій Качан “Дощова Осінь”. Слухання п’єси Віктора Косенка “Дощик”. (с. 12-13)
Тема. Дощ іде- гриби будуть. Анатолій Качан “Дощова Осінь”. Слухання п’єси Віктора Косенка “Дощик”. (с. 12-13)
Тема. Дії з інформацією. (с.12-14)
Тема. Дії з інформацією. (с.12-14)
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі. Біг 30 м. Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра на увагу.
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі. Біг 30 м. Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра на увагу.
Четвер 18.09.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Дивовижні явища природи. (с. 18-19)
2. Українська мова.
Тема. Навчаюся визначати частини тексту-есе, будувати текст. (с. 16-17, впр. 10-14)
Тема. Навчаюся визначати частини тексту-есе, будувати текст. (с. 16-17, впр. 10-14)
3. Математика.
3. Математика.
Тема. Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. (с.28-29, №1-3)
Тема. Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. (с.28-29, №1-3)
Тема. Ліричні персонажі. Композиція. Портрет казкового героя або героїні на повний зріст. Одяг з природних матеріалів (сухі квіти, листочки, клей ПВА). (с. 14-15)
Тема. Ліричні персонажі. Композиція. Портрет казкового героя або героїні на повний зріст. Одяг з природних матеріалів (сухі квіти, листочки, клей ПВА). (с. 14-15)
5. Іноземна мова (англійська).
Перейди на сайт вчителя 💻
Середа 17.09.2025
1. Українська мова.
Тема. Спостереження за ознаками текстів різних стилів. Навчаюся розрізняти тексти різних стилів. Навчальний діалог. (с.20-21, впр.1-6)
Тема. Спостереження за ознаками текстів різних стилів. Навчаюся розрізняти тексти різних стилів. Навчальний діалог. (с.20-21, впр.1-6)
Перейди за посиланням на урок🔔
2. Іноземна мова (англійська).
Перейди на сайт вчителя 💻
Тема. Розв’язуємо задачі, перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання. (с. 26-27, № 1-4)
Тема. Розв’язуємо задачі, перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання. (с. 26-27, № 1-4)
Перейди за посиланням на урок🔔
4. Літературне читання.
Тема. Кожному мила своя сторона. Василь Сухомлинський “Що найтяжче журавлям” (навчальне аудіювання). Микола Сингаївський “Прощальний танок”. (с. 10-12)
Перейди за посиланням на урок🔔
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі. Біг 30 м. Рівномірний біг до 900 м. Рухливі ігри. Чергування бігу та ходьби.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі. Біг 30 м. Рівномірний біг до 900 м. Рухливі ігри. Чергування бігу та ходьби.
Вівторок 16.09.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Природа – частина навколишнього середовища. (с. 16-17)
Тема. Природа – частина навколишнього середовища. (с. 16-17)
Перейди за посиланням на урок🔔
2. Математика.
Тема. Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника. (с. 24-25, № 1-6)
Перейди за посиланням на урок🔔
Перейди за посиланням на урок🔔
3. Музичне мистецтво.
3. Музичне мистецтво.
Тема. Навчаюся визначати частини тексту-міркування, будувати текст. (с. 18-19, впр.15-19)
Тема. Навчаюся визначати частини тексту-міркування, будувати текст. (с. 18-19, впр.15-19)
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м. Човниковий біг 4х9 м. Рівномірний біг до 900 м. Вправи для формування правильної постави.
Понеділок 15.09.2025
Перейди на сайт вчителя 💻
2. Математика.
Тема. Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка. (с. 22-23, № 1-6)
Тема. Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка. (с. 22-23, № 1-6)
Тема. Павутиння літає – осінь літо проводжає. “Бабине літо” (із журналу “Світ дитини”) (с. 9-10)
Тема. Павутиння літає – осінь літо проводжає. “Бабине літо” (із журналу “Світ дитини”) (с. 9-10)
Перейди за посиланням на урок🔔
У тебе все вийде!Я вірю в тебе!!!
Тиждень (08.09 - 12.09)
П'ятниця 12.09.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Дбаю про свою безпеку. Сигнали оповіщення. Розпізнавання і реагування на сигнал «Повітряна тривога». (с. 14-15)
2. Математика.
Тема. Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення. (с.20-21,№ 1-7)
Тема. Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення. (с.20-21,№ 1-7)
Тема. У жовтня сльози холодні. Степан Жупанин “Осіння Пожежа” (напам’ять). (с. 8)
Тема. У жовтня сльози холодні. Степан Жупанин “Осіння Пожежа” (напам’ять). (с. 8)
Тема. Інформація і повідомлення. (с.8-10)
Тема. Інформація і повідомлення. (с.8-10)
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі. Чергування ходьби та бігу до 1200м. Танцювальний крок «притупування». Дихальні вправи.
5. Фізична культура.
Тема. ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі. Чергування ходьби та бігу до 1200м. Танцювальний крок «притупування». Дихальні вправи.
Тиждень (01.09 - 05.09)
Четвер 04.09.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Твоя школа. Небезпечні ситуації в школі, вдома, на вулиці, під час навчання, гри, дозвілля. (с. 6)
2. Українська мова.
Тема. Складаю тексти. Навчальний діалог. (с.8-9)
Тема. Складаю тексти. Навчальний діалог. (с.8-9)
3. Математика.
3. Математика.
Тема. Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної. (с.8-9)
Тема. Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної. (с.8-9)
Тема. Ілюстрація. Казкова розповідь про Країну Мистецтв. Ілюстрація до своєї казки: «Брама Країни Мистецтв», «Будиночки, у яких живуть мешканці Країни Мистецтв» (графічні матеріали). (с. 6-7)
Тема. Ілюстрація. Казкова розповідь про Країну Мистецтв. Ілюстрація до своєї казки: «Брама Країни Мистецтв», «Будиночки, у яких живуть мешканці Країни Мистецтв» (графічні матеріали). (с. 6-7)
5. Іноземна мова (англійська).
Перейди на сайт вчителя 💻
Середа 03.09.2025
1. Українська мова.
Тема. Мета тексту. Типи текстів. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів. (с. 6-7)
Тема. Мета тексту. Типи текстів. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів. (с. 6-7)
Перейди за посиланням на урок🔔
2. Іноземна мова (англійська).
Перейди на сайт вчителя 💻
Тема. Додаємо і віднімаємо числа частинами. (с. 6-7)
Тема. Додаємо і віднімаємо числа частинами. (с. 6-7)
Перейди за посиланням на урок🔔
4. Літературне читання.
Тема. Вступ до розділу. Вересень красне літо проводжає, золоту осінь зустрічає. Інна Кульська “Вересень”. (с. 3-4)
Перейди за посиланням на урок🔔
Тема. ІБЖ. Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по діагоналі, зі зміною частоти кроку. Біг із різних вихідних положень. Чергування ходьби і бігу до 1200 м. Вправи для розвитку еластичності м’язів.
Тема. ІБЖ. Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по діагоналі, зі зміною частоти кроку. Біг із різних вихідних положень. Чергування ходьби і бігу до 1200 м. Вправи для розвитку еластичності м’язів.
Вівторок 02.09.2025
1. Я досліджую світ.
Тема. Україна — це я, Україна — це ми. (с. 4-5)
Тема. Україна — це я, Україна — це ми. (с. 4-5)
Перейди за посиланням на урок🔔
2. Математика.
3. Музичне мистецтво.
3. Музичне мистецтво.
Тема. Що таке текст. Розпізнаю текст за його основними ознаками. Повторення вивченого в 2 класі. (с. 3-5)
Тема. Що таке текст. Розпізнаю текст за його основними ознаками. Повторення вивченого в 2 класі. (с. 3-5)
5. Фізична культура.
Тема. Дихання під час виконання фізичних вправ. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури і під час самостійних занять фізичними вправами. Рухливі ігри.
Понеділок 01.09.2025
Немає коментарів:
Дописати коментар